dissabte, de juliol 01, 2006

Deixar de fumar

Els vicis sòn durs...
I si algun dia et compromets a deixar-ho, sempre apareix algun factor que et complica la decisiò. A mi, en canvi, m'ha passat al contrari. Podrìem dir que internet és una espècie de vici (afegit al valor de necessitat i de facilitat de comunicaciò). Almenys per a mi un poc ho és. I no tenia idea d'acabar amb aquest vici, però m'han "obligat". De nou, estem sense Internet a casa, esperant que torne de tant en tant per algunes horetes. He descuidat el mail i el blog...
Però aixì és la vida. Em queden 10 dies acì, i intentaré sobreviure...
Forza!!!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Se non dovesse tornare in questi 10 giorni sai dove uoi venire a controllare la osta e aggiornare il blog...;)

Anònim ha dit...

Jo de moment sóc incapaç de deixar de fumar... Sóc una viciosa :P

Lluicar ha dit...

Ara mateix podria pegar una calada... Ens ha tornar internet (qui sap per a quant de temps), però m'ha pillat sense mistera. Hauré de preparar-ne un per a la propera vegada...
:)