divendres, de desembre 23, 2005

Tornar a casa...

Ahir, dia 22 de desembre, junt amb la loteria de Nadal, arribava de nou a casa, a València, a Algemesí...
Aquest hauria estat el meu comentari, si no hi haguera una mentida amagada al seu darrere: ja fa quasi una setmana que vaig arribar a casa!

SORPRESA!!
Aquesta va ser la paraula que més es va repetir en els primers dies. Després d'un complot organitzat des de Bologna, i amb ajuda d'alguns còmplices en aquestes terres, el dissabte 17 arribàvem de nou als nostres lloquets...
Abraços, reencontres... 3 mesos i mig no és tant com semplava, però són un bon grapat de dies...

Ara a gaudir dels dies ací, a estar en la gent i a intentar aprofitar cada minut! Dies de família, d'amics, Nadal, convivència Cap a Betlem, Cap d'Any, Reis... Passaran molt de pressa?

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo Lluiiiii!! Demà ja te'n tornes, demà a estes hores ja estaràs de nou a Bologna... han sigut uns dies molt guais al teu costat!! Te trobarem a faltar, i no poquet!! Ara a continuar amb la feina, a passar-ho bé i a disfrutar!!
Bon viatge!!


Espere que em telefones abans de pujar a l'avió!! :P

Lluicar ha dit...

Wapa!! Sí, ja estic a Bologna!!
Després de tants dies... jo tb note mogolló la vostra ausència!
Però trankis, q ens veurem prompte... no?

PD.- Et vaig tocar, xò ja veig el cas que em feres... Encara estic esperant a que m'expliques xq no me l'agafares... :(

Anònim ha dit...

Anava conduint!!!
Quan et vaig tocar jo a tu era perquè vaig veure l'hora i vaig parar en una gasolinera a cirdar-te... però quan tu em vas tocar a mi ja estava en l'autopista i ja saps com soc jo en això de cumplir les normes de tràfic!!!

Però bé, no passa res... la intenció és el que conta ;)
Molts besets!!