dimecres, de gener 11, 2006

La tornada... a Bologna!

Sí, és cert. Ja han passat 3 setmanetes des de l’últim comentari. I això vol dir que... JA ESTIC DE NOU A BOLOGNA!!!

Durant aquest dies a “casa” (si realment puc dir que he estat molt a casa), han passat moltes coses: l’arribada sorpresa, xerrades i més xerrades, visites a la gent, compres, menjars familiars, sopars amb amics, festes, Nadal, Cap d’Any, Reis, el dia de la família... He intentat aprofitar fins a l’últim moment, però com que ja se’m coneix, el que he aprofitat ha estat els últims moments... He gaudit molt d’aquests dies amb la meua gent, i ara sé que els trobaré a faltar... Se’m feia difícil vindre, tornar a deixar-ho tot, però havia de tornar a donar el pas...

Ara ja estic a Bologna. Torne a estar amb les meues xicones, a compartir pis, a escoltar italià per totes parts... Torne a estar d’Erasmus!!!
Espere que siga tot igual o millor que la primera part, encara que sé que ens tocarà currar un poc més. Però tranquil·litat, que intentaré portar els detalls al dia!!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

per ací se't troba molt a faltar... bueno, en realitat no massa, però perq encara tampoc ens hem vist entre nosaltres... mari vingué ahir a ma casa i prou.
de tota manera, se't troba a faltar :P com has estat tan present en tot els últims dies, ara, de forma tan radical, ja no stàs... pero bueno, ho podrem soportar!! ;)

ale, vaig a seguir estudiant, q ara estic en "el punt de vista" i "la focalització", tot un món per descobrir...

molts besets!!

Lluicar ha dit...

És cert que quasi no hem tingut temps! Però pensa a més que em podeu tindre pràcticament tots els dies en internet... No és el mateix, però la distància es fa més curta :P
Espere seguir estant present ahí, encara que estiga a tants km... Vosaltres ací ho esteu ;)

Jo vaig a intentar focalitzar el meu punt de vista sobre els treballs per a classe, a veure si m'ix alguna coseta... :S

Besets!!
PD.- Seguixc esperant el meu regalet... I algun vídeo... :P