dissabte, de gener 14, 2006

De sobte, el quart dia...

De sobte, em pare a pensar, i me n'adone que ja estem començant el nostre quart dia a Itàlia. Ja han passat les vacances a casa, ja hem tornat, i ja ens hem reinstal·lat al nostre lloquet bolonyés. Però és una sensació tan estranya, la del temps: sembla que hem arribat fa gens, fa menys de 4 dies; però al mateix temps dóna la sensació d'estar ací ja molt de temps... I això que encara no hem vist a quasi ningú!

De sobte, em pare a pensar, i me n'adone que el temps passa volant!! I pense que hem de deixar constància del que estic fent ací!!
De sobte, em pare a pensar, i recorde que no hem fet pràcticament cap foto des que hem arribat.
De sobte, em pare a pensar, i comence a escriure un nou diari (detall de l'amic invisible).
De sobte, em pare a pensar, i entre al blog. Torne, de nou, a compartir els meus records, les meues vivències...

De sobte, em pare a pensar, i...

4 comentaris:

Sus ha dit...

Oeoeoeoe, per a quan el curt? :)

Lluicar ha dit...

Per a ja!!!!!!!!!???????????
:D

Sus ha dit...

OEEEEEE ! :D

PD: Tenim que pensar un nom alternatiu! O anem a pressó :)

Lluicar ha dit...

De moment, almenys, comencem a fer el pavo amb la càmera, i anem montant cosetes!!
Ja veuràs q bé ho passem!!!