divendres, de juny 06, 2008

When the night has come...



...stand by me

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Colli Llui que cançó més xula nop?
Ui ultimament et note algo extrany en la cara ( de felicitat) en els ulls que et brillen, en els gestos...
No serà que thas enamorat?
Si és així me n'alegre moltíssim, et feia falta.
Un abraç.

Lluicar ha dit...

Tu creus?
Jo diria que això són paraules majores, no? Enamorar-se...
De tota manera, ja em diràs quins són eixos moments (de gestos, mirades i coses en la cara) que no tenia abans.
Perquè... m'estàs preguntat TU, anònim, si estic enamorat?

Anònim ha dit...

...I've stood by you.

Anònim ha dit...

La veritat es que la canço és molt bona....a mi m'aplega molt al fons i quant la sent sempre recorde una persona....qui serà??? ja ho sabreu.

Gracies per fer-nos sentir tan be a tots Lluís Carbonell....

Lluicar ha dit...

Per fer-vos sentir tan bé a tots??
A collí, pues sí q mole!!!
Jejejeje!!

De res, anònim!!
¿...?