dijous, de juny 26, 2008

Dir 'NO'

No, t'he dit que no. Que no pot ser, que ho deixes estar ja! No i no. No vol dir que no...
Què és el que no entens?
Un any vaig passar d'erasmus. Un any genial i infinites aventures viscudes. Cada dia ens esperava una nova experiència. Tot i això, aquestes vivències obligaven a dir NO a altres...
En canvi, hui crec recordar que és la primera vegada que he de dir que no puc anar a alguna cosa per treballar. Avui està l'eixida a Aquopolis. Els meus 'compis' parroquials, i els nanos que sempre portem al damunt, ja estan al parc aquàtic. I jo estic ací, davant l'ordenata, mirant correus i proposant canvis per a la web. I, sobretot, pensant en ells...
Que jo també vull cremar-me, escladar-me els peus de tant de córrer, pegar-me alguna 'panxà' i, ficats a demanar, que Mire m'obsèquia amb algun regalet després de caure pel tobogan... Jeje!
Bé, vaig a fer feina... I a pensar en si esta vesprada em podré escapar un ratet cap allí...
PD.- AIGUAAAAAAA!!!!