dimecres, de maig 21, 2008

Pretendre

No sé si algun dia seré capaç de fer allò que pretenc. En teoria havia d'arribar a casa i ficar-me com un boig a fer una redacció en àrab. Això per a començar, ja que la llista de coses pendents a fer no acaba mai. Són molts els que saben que és així, i esperen que algun dia arribe el seu moment.
Fins que ixe dia arribe, sols em queda poder pretendre...
I ara pretenc apagar l'ordenador i anar a dormir, per a demà pretendre alçar-me prompte a esciure la redacció.
Pretenc.

4 comentaris:

Sus ha dit...

Imagine, perque et conec, la importència que sentiràs. No obstant això, i també perque et conec, sé que trovaràs la forma de fer-ho bé.

Miiiiiil muas!

12876213 ha dit...

Tu tranquil Lluís que per a fer una redacció en arab sempre hi ha temps. arab... molt interessant.
Tan interessant com la teua interpretació d'un mort com a company de la unica supervivent del planeta terra de un curt que vaig vore ahir a Ermita Cuiltural, un local del Carmé on el van projectar anit. Vaig flipar quan te vaig vore! jejeje

Ps: havia que votar.... vaig posar-li un 9 al curt.. ; P

Lluicar ha dit...

Alaaa...
D'entrada anava a dir-te "T'equivoques, Lucas, seria una altra persona..." Però ara ho recorde! L'any passat, amb Antonia del Rey, vaig posar de 'mort' per a un curt. Algo en plan d'estar xatejant amb l'altre, no?
Sí, ho sé, sóc un gran intèrpret... Algun dia voldria veure ixe curt ^^
Un abraç

Sus ha dit...

En el meu nou portafoli està penjat el curt "Desconocidos" on es veu lo bo que ets interpretant!

www.sus-argudo.es

SORPRESA!!!