divendres, de maig 09, 2008

...

Primer un punt, després un altre, i un tercer.
Tenim tres punts seguits, els punts suspensius.
Per a què? Per a suspendre el final, per a seguir en una incertesa de no saber si s'està o no; si s'ha acabat o continua endavant; si cal decidir o ja està tot fet. Es queda tot a l'aire, amb una estranyesa que mai ningú no arriba a comprendre, però que tothom respecta. I passen primer els minuts, després les hores. I dia rere dia et vas deixant dur, suspés, esperant que en algun moment s'acabe la frase, que algú continue amb una nova intervenció. Que canvie el ritme, el to i la música de les paraules. I done un motiu nou als ulls que apareixen rere les dèbil parpelles cada vegada que sona el despertador anunciant que somniar no ho és tot en aquesta vida, i que la suspensió dels punts no dura per sempre.

5 comentaris:

mireia ha dit...

No, no dura per sempre... I quantes coses ens pedriem si fora així, no creus?

Anònim ha dit...

Soledad, silencio, puntos suspensivos…
Por si eres agua y yo,
Vientre de náufrago,
Isla a la que derrotas.
Por si eres alma y yo,
Viento enquistado,
Laberinto sobre las olas
Atardecer que me nombras.
Por si eres algo, eso,
Ella a la que me acerco.
Un beso.

Un beso.
Ella a la que me acerco.
Por si eres algo, eso,
Atardecer que me nombras.
Laberinto sobre las olas
Viento enquistado,
Por si eres alma y yo,
Isla a la que derrotas,
Vientre de náufrago,
Por si eres agua y yo,
Soledad, silencio, puntos suspensivos…

Anònim ha dit...

Tener tiempo para el placer
luego de los aplausos
de la concurrencia
que con su aparición
son incómodos intrusos.
Sutilmente labial,
gotas de lluvia derramadas
sobre la sal,
así es como finaliza el dolor
y nace la pasividad,
líquido pasional.
Y ahora es desorden...
el control se desintegra
con tanta profundidad.
Ahora va a ocurrir de todo
para todos.
Avientan goma
sobre las estructuras
y todo se empieza a pegar
en el desastroso desorden
en el que había sido modificado
lo anterior.
luego aparece un pelmazo
diciendo que todo esto
es una pocilga.
Puntos suspensivos.

Anònim ha dit...

firmarmare "sin causa"

Lluicar ha dit...

Rebelde??