dimarts, de febrer 20, 2007

EN CONNEXIÓ

Ahir, dilluns 19 de febrer de 2007, començà oficialment la meua beca de pràctiques a Canal9. I ho va fer a "En connexió", un programa de successos, festes i cultura dels pobles d'arreu de la Comunitat.
Esperant des de les 10 del matí, vaig començar a trobar el meu lloc passades de bon troç les 12 del migdia, ja que sent un programa de vesprada, fins les 13 o 14'30h no acostuma a arribar massa gent del meu equip. El cas és que vaig passar allí 9 hores, que em deixaren baldat, però que van valer la pena. Aquestes pràctiques em complicaran un poc l'horari i el ritme de vida al qual ja m'havia quasi acostumat, però és un risc que cal correr!
Així que, de moment, seguim en connexió i a veure que ens espera!!

3 comentaris:

pacovaron ha dit...

Tu también en el mundo del trabajo... bueno, cada experiencia tiene sus lados positivos, no?;)

Dentro de un mes nos vemos!:)

un abbraccio e in bocca al lupo per la tua nuova avventura!

pacovaron ha dit...

por cierto, te escribo desde el ordenador del curro!:D

Lluicar ha dit...

Crepi!!!!!
Adesso anch'io sta scrivendo dal computer del lavoro :P
In questi momento sono a Guantánamo! Hehe!

PD.- Un giorno lo spiegherò...