dimecres, de juny 07, 2006

Bon dia!

Són les 5 de la matinada... Per la finestra comencen a veure's els primers indicis del dia. El sol intenta començar a donar els seus primers passos.
Baixe la mirada i torne a llegir, potser per quinta vegada, el títol del nou capítol, "La regia delle dramatic perfomance". Em pesen les parpelles; els ulls se'm clouen; la ment revoloteja...
Senc els primers soroll matiners: el crit d'algun ocell que es desperta i el soroll dels veïns que ixen dels somnis.

Done el bon dia, i passe pàgina.
S'apropa l'hora d'anar a dormir...

9 comentaris:

Anònim ha dit...

certo che se non ti addormenti neanche con "La regia della dramatic performance"...allora sei proprio un insonne!:)

Sus ha dit...

Es lo que tiene ser aves nocturnas... ya me lo decía mi padre :)

Pero tu t'emportes la palma!

Hui al menys t'has despertat per a dinar amb mi... ;)

PD: Realment t'estàs preparant per il weekend genovés, vero?

Mua!

mireia ha dit...

Les 5?
Quasi l'hora a la que jo m'alçava...
vale no, és mentira... no m'alce cap dia abans de les 9... :(


un beset!!

Lluicar ha dit...

De nou...
Almenys per 3 nits consecutives he vist els primers indicis del dia abans de dormir. Almenys 3...
I no és per estar de festa.

Ara vaig al llit, el que no significa però que siga a dormir...
Demà examen.

Anònim ha dit...

com ha quedat l'examen??(supose i espere ke be...) les nits sense dormir han valgut la pena?!?!?!?

Anònim ha dit...

si... jo també estic estudiant... sóc la última q acabe (si exceptuem a la pobra Gema, que no acaba mai!!)

eixe examen era el q tenieu a la examinadora compinxà??
i sinó.. com has quedat??

Lluicar ha dit...

Yujjuuu!!!
Va quedar molt bé! Tant, que ens hem pegat un cap de setmana de festeta!!
Ja vos contaré: de l'exam i de la festa... Tot té alguna historieta per a contar :P

Muakis!

Anònim ha dit...

buffffff...després de tot un any en el selectiu amunt,selectiu avall, selectiu paka ací, selctiu paka allà....demà ja el tinc ahí...i teresa....el dijous ja acabe fins octubre...i tu llui,,,com ke a l'examinadora compinxà?¿!??!aixina cualsevol aprova....!!!

Lluicar ha dit...

Examinadora compinxà? No sé de què m'esteu parlant! De tota manera, el que teníem era un examinador, així que no... :S