dijous, d’octubre 11, 2007

Tardor als Pirineus

MAUX-TE als Pirineus, octubre 07

6 comentaris:

Lluicar ha dit...

Perquè no pot ser sempre així?
Perquè no podem veure cada dia estos paisatges en obrir la porta de casa??
Serà per poder gaudir d'ells en els moments en els que ens trobem al seu davant...

Casa Quino -/- Maux-te!

Anònim ha dit...

menudo paisatge...! hem vist coses molt xules, eh? jo ni m'enrecordava de les fotos del Pirineus, però ara q he vist açò vaig a agafar la meua càmera, passar-me les fotos a l'ordinador i gaudir per uns moments vegent les fotos q vaig fer.
Tornaria...

Anònim ha dit...

Que ens n'anem de campament, tornar a vore a la gent, no em digues que tu no vens, que si faltes em fa pena!!

Lluicar ha dit...

Vull tornar!!
Necessite tornar!!!!

...i encara estem a principis de novembre!

PD.- I que ningú falte!

Anònim ha dit...

Jo també vuic tornar encara uqe siga sols uns dies, t'ho vaig dir llui ens teniem que haver quedat dos dies més. A mi també m'encanten els Pirineus. Però quan vam estar allí, hem va donar la sensació de que la gent d'allí si ho veia bonic tot allò però al estar acostumada no ho apreciava tant com nosaltres. No ens passa això a nosaltres amb les coses que fem cada dia? Amb el nostre paisatge que tenim ací? Ho valorem suficientment o ens passa el mateix que a ells?

Lluicar ha dit...

Sí, ja ho saps, tens raó...
Perquè no gaudir també, sinó de la mateixa manera almenys "a la nostra", de tot el que tenim per ací??
Ens fem un nou repte?