divendres, de novembre 10, 2006

El temps del món

De vegades voldria tindre tot el temps del món. TOT. Per a mi, i sols per a mi. Per poder gaudir-lo; per poder sentir, tot quiet, el passar de cada segon, i les gotes de pluja caure sobre la finestra.
De vegades, però, voldria tindre tot el temps del món per compartir-lo amb tu. I passar llargues estones xerrant, sense importar els rellotges que ens marquen el ritme; i cremar les hores, que no ho serien pas, passejant, rient, al telèfon, a casa...
Altres vegades, en canvi, voldria tindre tot el temps del món per estar amb tots vosaltres. Per saber que mai és tard i que ens queda encara temps per continuar junts, sempre a la nostra; per saber que tinc temps per tots i per a tot.

Són poques, molt poques, les vegades que no em sent amb el desig de voler frenar el temps...

11 comentaris:

pacovaron ha dit...

no se porque, pero este post me acuerda de cuando yo dicìa:
"il mondo è difficile"
y tu me contestabas:
"però è bello"

menos de una semana y nos vemos...NON VEDO L'ORA!!!

un abrazo!

Teresa ha dit...

el temps és or. Malgrat això, l'or es pot vendre. El temps no. Hi ha qui aprecia més l'or que el temps. La gent del carrer, però, arriba a apreciar molt més el temps que l'or. Llàstima que el dia tinga tan poques hores, que les hores tinguen tants pocs minuts, els minuts tinguen tants pocs segons i els segons siguen tant curts. Llàstima que la vida siga tan curta. Tan de bo poguéren renaixer només morir per fer tot allò que ens hem deixat a mitges, que no hem arribat mai a fer o que mai haguérem volgut deixar de fer.
Temps al temps..

Anònim ha dit...

Tiempo es una palabra
que empieza y que se acaba
que se bebe y se termina
que corre despacio y que pasa deprisa.

Tiempo es una palabra
que se enciende y que se apaga
ni se tiene ni se atrapa
no se gira ni se para.

El tiempo no se detiene
ni se compra ni se vende
no se coge ni se agarra
se le odia o se le quiere.

Al tiempo no se le habla
ni se escucha ni se calla
pasa y nunca se repite
ni se duerme y nunca engaña.

Tiempo para entender, para jugar, para querer
tiempo para aprender, para pensar, para saber

molts bsets desde alcoi!!!

Lluicar ha dit...

Temps al temps, i sempre amb vent de cara...
Després de llegir a l'alcoiana, pare a pensar, i sé que hem d'agrair que el temps passe per poder després recordar-lo...

PD.- Se t'ha trobat a faltar este cap d setmana, guapa!

Anònim ha dit...

Jo, cada vegada més prop del examens i de l'entrega de treballs, i de la convivència de Nadal, i del pont de desembre, i dels dinars de familia... comence a desitjar que els dies tinguen almenys i com a mínim, 30 hores!!!!

Lluicar ha dit...

El día necesita 3 horas más...

"Como te mueves" - Modestia aparte

Anònim ha dit...

jooooooooo, jo tb vos trobe molt a faltar...x trankils...k x algun motiu estic de vacances....jejeje, xq la uni celebra la semana de la ciencia... i simplement...man donat vacances...axina k no se preocupeu...k el divendres de mati ja estic alli...el ki vuiga cafenet a partir k les 11 ke meu diga...!!!!

molts besets a toa i fins el divendres com a molt dissabte!!!

x desgarcia vostra...el temps es el temps i es de les poketes coses k no podeu fer res x a canviarles, aixina k ...ja es hora de ke sacostumbreu als dies de 24 hores i a les hores de 60 minuts!!!!

Lluicar ha dit...

Volia escriure un nou post, però ja sabeu que el temps no és el meu fort...

Així que res, em despedisc, i fins la setmana que ve!!
Torne a la meua terra d'acollida!!
:D

Helena ha dit...

Bé...això del temps...massa hores he passat jo pensant en això, i al final te'n adones que l'aporfites més quan menys penses en ell. A viure.

Anònim ha dit...

Ja he trobat la manera de aprofitar més el temps i de que els dies siguen més llargs i puguem fer més coses. L'única pega és que em d'oblidar-nos de dormir i d'eixes coses estúpides que fa la gent...

Lluicar ha dit...

Jeje!
Jo ho intente... No per gust no acostume a anar al llit abans de les 2'00... :P El problema és que si estic sol, tampoc aprofite massa el temps en companyia... Algun desficioset com jo amb gana de traure'n més profit?