divendres, d’octubre 13, 2006

Kasidebaes '06

Sí, ja! L'estiu ha acabat. És a dir, ja ha passat la Setmana de Bous... Però quina setmana!!
No diré que han sigut tot camins de roses, ja que seria demanar massa. Tampoc parlaré de la Banda de Mr. Laguna... Això sé, si he d'escollir d'entre la setmana, em quede amb açò:



Acompanyat, com sempre, del nostre CD Kasidebaes '06:


1.- Shakira – Hips don’t lie
2.- Amaral – Días de verano
3.- Bob Sinclar – World, hold on
4.- El canto del loco – Volverá
5.- David Bisbal – Cómo olvidar
6.- El Sueño de Morfeo – Nunca Volverá
7.- Bob Sinclar – Love Generation
8.- El canto del loco – Besos
9.- Satellites – September
10.- La oreja de Van Gogh – Dulce Locura
11.- David Guetta – The World is Mine
12.- Maná – Labios Compartidos
13.- Nena Daconte – En qué estrella estará
14.- Pereza – Princesas
15.- David Tavare – Summer Love
16.- Juanes – Camisa negra
17.- Soraya – Mi mundo sin ti
18.- Coti – Nada fue un error
19.- Ricky Martin – Qué más da
20.- Yomanda – You’re free
21.- Shakira y Alejandro Sanz – Tortua
22.- Maddona – Sorry
23.- Melendi – Sé lo que hicisteis
24.- Mario Mendez – Mala
25.- El canto del loco – Foto en blanco y negro

10 comentaris:

Maria ha dit...

M'encanta el montatge de fotos!!! ah! i posar les cançons ha sigut tot un detall, gràcies!
(a vore si escribiu en el meu blog...)
Muak!

Anònim ha dit...

Aixo de les cançons,no ho haguers tingut ke ficar,perque era secret de sumari.jeje

Teresa ha dit...

mira-lo este, a vore qui és el wapet de sumari que volia guardar-se el secret...! quan el pille per davant se va a enterar! jejejejeje

Lluicar ha dit...

Ara me queda fer unes modificacions que vaig oblidar mentre estava ficant les cançons... Ja ho veureu :P

I sí, Maria, hui no tinc res (o algo...) així que intentaré escriure't. Però sino, no et preocupes que algun dia arribarà...

Anònim ha dit...

ieeep, ti saluto! vaia un petardo q estas fet amb aq cançons eh... q jo tb, q jo tb

Lluicar ha dit...

Jejeje! Petardo?
Tu no saps com ho hem passat de bé sentint aquest mateix i únic CD durant 9 nits seguides sense descans... ;)

mireia ha dit...

Pues sí, sí que ho hem passat bé....
I jo haguera pogut aguantar 9 nits més si haguera fet falta......

mireia ha dit...

Qué vacilonet m'ha quedat això...
volia dir amb el mateix cd!!!
:-)

Lluicar ha dit...

Jeje!! La veritat que un poc sí... Però no passa res, sabem a què et referies... no?? :P
Ànim, q ja és dimarts!

Maria ha dit...

en el mateix cd????? jo ahir vaig intentar escoltar-lo, i anava passant les cançons cada dos segons, i vaig acabar el cd sense escoltar cap, perquè me reglota ja el cd! he decidit que esperaré una temporadeta abans de tornar-lo a escoltar...
però 9 nits més, sí que hauria aguantat jo!jejejeeje
bessets!