dimarts, d’abril 01, 2008

RAPEC

Real Acadèmia de Pasqua En Casa

I es preguntareu... açò, què és!?
És el grup en acció que no ha deixat que el fet de no tindre un viatge organitzat per als dies de Pasqua suposara un temps d'avorriment i pujades per les parets.
El resultat?

  • Dimecres 19 [Sant Josep]: visita a la cremà de les falles d'Alzira.
  • Dijous 20 [Dijous Sant]: les xiques ens empenten a gaudir d'un passeig en barca per l'Albufera, visitar el palmar, i passar la vesprada al Pouet. L'últim sopar.
  • Divendres 21 [Divendres Sant]: escapada amb bicicleta, proposada pels xics, al llit del Magre, des del poble fins a passar Carlet. Passió. Ulls tapats i sopar amb joc dels sentits a una caseta desconeguda.
  • Dissabte 22: la Casella ens espera, a plena natura, per pujar fins l'Ouet i quasi quasi fins la Ratlla. Cafenet, i descans (o repòs malaltís). Nit de glòria.
  • Diumenge 23 [Diumenge de Pasqua]: Torn femení: ells són els 'amos' a Torreblanca. Mona de Pasqua, cerveseta, futbol, ping-pong i sopar de 'bar de carretera'. Festa dels 90. Nit conjunta.
  • Dilluns 24 [Dilluns de Pasqua]: Paelleta i ping-pong, encara a Torreblanca.

És el resum de La Xurri i El Xurri, de La Teta i El Tete, de La Ximi i El Xurra, de La Xurrikitiki i El Xurrikitiko...

7 comentaris:

Anònim ha dit...

És veritat, jo m'ho he passat molt be encara que no hem anat a ningun en concret. Si ja és diu, que quan un vol...
Estava a la feina i he sentit de repent, que sonava de fora la cançó dels pets "Bondia" i menrecordat de tu. Això si a l'any que ens busquem algo però ja.
Aeuuuu.

mireia ha dit...

Ho hem passat bé, eh?

Unes festes diferents, però la veritat és que jo m'he rist molt, tot i que vaig caure mala....

Un besot!

Anònim ha dit...

hui m'he tornart a enrecordat de tu, una nit un poc xunga, pero la xarra be, l'any que be millor, ja pillarem algo, sols ens falta el festival, a vore si va milor

Anònim ha dit...

Per a perpar-ho en poc de temps ens ha exit a demanar de boca,això demostra que tenim recursos,meu he passat molt bé han sigut unes pasques difernets,però plenes de bons records,jejej

Carol Sainz ha dit...

Conclusión: has tenido días libres!!! jajaja.
No t has ido de viaje pero tp has parado. Q bien t lo montas!!!
Un besete wapo

Lluicar ha dit...

Sempre hi ha coses que canviar, moments que millorar... però ara, a temps vista, seguisc amb el somriure a la cara quan pense en la pasqua 08.

I sí, Carol, dies lliures... Crec que no sempre veig lo bé que estic :P
Un beset

I què em dieu del festival!?

Anònim ha dit...

Holaaaaa!!!!
La veritat es que han segut unes pasques genials, jo me rist un montó, ja feia tems que no mos reiem junts!!!
L'any que be ho podem repetir, però en Italia!!

El festival genial!!!

Molts besets!!!