dimecres, de gener 10, 2007

Holly Dolly - Dolly Song



Ànim!!

11 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola LLui!!!!

Que guay el vidio, però tinc moltisima rabia, estic en la uni i no puc sentir-lo, que rabia!!!
Tinc ganes de sentir-lo, jejjee

Mols besets!!muak

Anònim ha dit...

Ola Lliu!

Mira que si no fora per mi...encara estaries buscant ixa cançoneta que sentires en la que hi havien molts xiquets cantant.... Ai perla del Túria, quant que costaràs de criar!

Jeje, ale tu, arreu! ;)

Lluicar ha dit...

M'encantaaaaaaaa!!!!!!!!!
Jejeje!!!

Mari, però no has pogut sentir als xiquets!!? :P Això que vol dir!?
Jejeje!!

Arreuet!! Muaka

Anònim ha dit...

Jolin!!!!!!!!!!!

No, Llui, no, encara no he pogut sentir als xiquets!!!!
Me doneu moltisima enveja!!!!

Muak!!!!

Lluicar ha dit...

Almenys, ara ja saps quina cançoneta és... :P

PD.-carnetcarnetcarnetcarnetcarnetcarnetcarnetcarnetcarnetcarnetcarnetcarnetcarnetcarnetcarnetcarnetcarnetcarnetcarnetcarnetcarnetcarnetcarnetcarnetcarnet :-(

Anònim ha dit...

A mi no m'agrada gens. M'he aborrit prou mentre el veia i no m'ha fet ninguna gràcia. Però ninguna, eh?

Pa' videoclips divertits, currats i guais els de Ok Go!! ;-)

Un abraç.

Lluicar ha dit...

Quin gust, Mire...
Quedes nominada!!!!

;-)

Anònim ha dit...

Hola!!!!
Con te pases en la pobra Mari mentiretes.En lo bona que es i lo be que se porta en tu, es que no pot ser he jejejeje.

La tens tota de morros per aixo no vol ni contestarte. No m'agrada vore a la mari de morros jolin.

A vore si no la punxes tant!

DEw b7s

Lluicar ha dit...

Que se porta bé??? Pareix mentira...
I damunt de morros... Ai mare si ens constaràs de criar... ¬¬

Va MariCarmen, q agusaes q si no fora per nosaltres, tot seria massa bonic :o I damunt amb tanta mania acumulada amb al món! ;)
Jeje! Muaka!!

PD.- I Esther, xa tu tb, va... (k)
jiji

Anònim ha dit...

Guapet!!!!

Que sapigues que el meu nom no s'escriu així!!!

Lluicar ha dit...

;-)

PD.- Xdona, Mani, q no m'havia donat conte... XD